Päivystäjä_560px

Ei pelkkää markkinointihöpinää – nyt puhuu Verisuren asiakas

19.01.2016 Nosto,Turvallisuus

Nyt aloitetaan uusi vuosi asiakkaan puheenvuorolla! Me Verisurella saamme paljon mahtavaa palautetta palveluistamme ja haluamme jakaa ihkaoikean asiakaspalautteen, jonka olemme saaneet Jani Kalliolta:

Meidän perhe päätti hankkia Verisuren järjestelmän, koska niitä järjestelmiä on näkynyt monella. Tsekkasin myös kokemukset muilta ja kauan olen tätä hommaa miettinytkin. Selasin Verisuren sivuja ja paketteja, joita tarjosivat. Tottakai siellä pyydettiin, että täytä tämä lomake ennenkuin näet kotiisi sopivan paketin. No, tietysti ymmärsin mistä oli kysymys, mutta koska järjestelmää oltiin hankkimassa, niin täytin lomakkeen.

Seuraavana päivänä asiallinen neiti tai rouva Verisurelta soitti ja kysyi, että olinko käynyt tutkimassa hälyttihälytinpaketteja. Vastasin tähän, että kyllä. Kysyi, että saisiko hän lähettää Verisuren edustaja paikalle, joka voisi antaa henkilökohtaisia neuvoja siitä, mitä taloomme tarvittaisiin ja millainen siis olisi hälytyspaketti. Tähänkin vastasin myöntävästi ja koska oli perjantai, niin hän sanoi edustajan tulevan tiistaina. Se sopi vallan mainiosti! Ja tähän saumaan mainitsen, että olen itse sähkömies ammatiltani ja olen nähnyt sekä kokeillut kaikenlaisia järjestelmiä, mutta tämä oli se, mihin päädyimme.

Sopivin laitteisto ja palvelut

Edustaja tuli ja oli asiallinen kaveri, jopa todella huumorintajuinen, ja selitti asiat hyvin ja vastasi meitä askarruttaviin kysymyksiin. Esittely alkoi kannettavassa tietokoneessa olevalla videolla jossa esiteltiin Verisuren myymät laitteistot sekä niiden toiminta ja käyttö. Erittäin paljon infoa antava esitys eikä jäänyt mikään epäselväksi. Edustaja pysäytti videon aina välillä ja kertoi omakohtaisia kokemuksia ja muuta asiaan liittyvää. Videon loputtua kysyi, että vieläkö haluamme Verisure järjestelmän asennuksen ja tähän vastasimme myöntävästi. Hintaa laitteistolla tietysti oli, mutta edustajan kanssa tehty maksusopimus oli hyvä. Kokonaisuuden hinta oli kaikkineen laitteistoineen yli 800 euron arvoinen, koska halusin mukaan vähän ylimääräistä. Asennus sovittiin seuraavan viikon maanantaille.

Kokemuksia hälytysjärjestelmän käytöstä

Maanantaina sitten saimme hälytysjärjestelmän päälle ja lopuksi testasimme laitteet sekä saimme hyvän käyttökoulutuksen. Laitteisto ollut nyt käytössä noin kolme kuukautta ja tyytyväisiä olemme olleet. Kolme turhaa hälytystä olen saanut jo aikaan ja aina tullut puhelu alle minuutin hälyytyksestä. Kerran jopa alle 10 sekunnin =). Turhat hälytykset eivät maksa mitään ja vaikka vartija tulisikin paikalle, niin sekään ei maksa.

Miksi kannattaa hankkia hälytysjärjestelmä kotiin?

Miksi sitten hankimme Verisuren hälytysjärjestelmän:

  • 24/7 hälytyskeskuksen valvonta.
  • Voimme seurata lastemme kotiintuloja ja lähtöjä (2 lasta jo koulussa ja toiset 2 liian pieniä kouluun).
  • Voimme olla rauhassa, kun olemme kaikki poissa kotoa, sillä vartija lähtee paikalle heti, jos hälytys ei ole ollut turha. Soittavat joka tapauksessa ja varmistavat.
  • Jos tulee tulipalo, niin hälytys lähtee suoraan Verisurelta hätäkeskukseen, jos hälyttimien kameroista havaitaan savua tai liekkejä, tottakai =) Kamerat meidän talossa sijoitettu hyviin paikkoihin, joten savu varmasti näkyy kuvissa. Ja palovaroittimet puhuvat keskenään ja kertovat, mikä hälytin on aiheuttanut hälytyksen, jos vaikka illalla syttyy tulipalo. Meillä on varastossakin yksi palohälytin. Paloa ei huomaisi, jos olisi tavallinen palohälytin.
  • Järjestelmä on etäohjattava tietokoneella ja puhelimella.
  • Ei tarvitse välttämättä näppäillä koodia, vaan voi käyttää pelkästään StarKey:tä, joka aktivoi tai deaktivoi laitteiston. Tämä sopii huonomuistisille ja lapsille =).

Kerroin aika paljon, mutta omasta mielestäni asiaa, sanokoot muut mitä sanovat ;).Tyytyväisiä olemme olleet ja suosittelemme Verisuren hälytysjärjestelmää muillekin. Tässä omasta mielstäni hyvä vinkki koskien itse-asennettavia hälyttimiä: Jos olet ohjelmoinut hälytykset sähköpostiisi tai viestillä puhelimeesi, oli kyseessä murto- tai palohäly, niin sinä aikana, kun itse rupeat ottamaan asiasta selvää ja soittelet numeroihin, niin siinä on jo mennyt aika kauan aikaa, ennenkuin kukaan tekee asialle mitään. Mietippä sitä =)

Lue vinkit kodin hälytysjärjestelmän valintaan: https://www.verisure.fi/blogi/blogposts/2016-10-10-kodin-halytysjarjestelmien-kysynta-kasvaa-syksyisin—lue-vinkit-kodin-suojaamiseen.html

Kirjoittaja

Jani Kallio

Jani Kallio

Kirjoittaja on Jani Kallio, joka työskentelee maalämpöasentajana Tom Allen Oy:ssä. Hän on Verisuren tyytyväinen Home Plus -asiakas.

Verisure Oy

Verisure Oy

Verisure Oy tarjoaa ammattimaisesti valvottuja murto- ja palohälytysjärjestelmiä ja palveluita, joita voi valvoa ja ohjata älypuhelimella. Panostamme laatuun ja palveluun, minkä ansiosta asiakkaamme kuuluvat alan tyytyväisimpiin. Verisure on selkeä markkinajohtaja Suomessa ja osa kansainvälistä Securitas Direct -ryhmää, joka palvelee yli 1,8 miljoonaa asiakasta ja työllistää 9 000 henkilöä 14 maassa Euroopassa ja Etelä-Amerikassa. Lisätietoja www.verisure.fi.